Plugg plugg plugg

Heej, Melina här!
Jag och Karro ha verkligen haft PIZZ dålig uppdatering i veckan, jag vet...

But here comes the reason...
Jag har haft sjuukt mycket prov och läxor m.m den här och förra veckan också faktiskt -_-

Därför har jag bara haft tid att uppdatera mycket på helgerna och lite då och då på min blogg. Jag hade bl.a. Nationella proven förra veckan, skridskor, liten matsäck på ons och fre, läxor, presentationer, sporter m.m.
Och den här veckan, idag redovisning, imorgon prov, simning och badminton, på fredag redovisning och läxor plus extra läxor bara för att det var AHD igår och då passade lärarna på att göra läxor om det -_-

Jaa iaf, nu är jag klar ÄNTLIGEN med plugget till provet och övning på min presentation så imorgon kan ni kanske räkna med lite bättre update av mig, men kanske inte mellan 5-7 tiden bara, när jag har badminton ;)

Men jaa, nu ska jag bara packa mina simkläder tills imorgon och sen göra något roligt! :D
Men ha det bra, och fortsätt med det!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0